Displaying results 1 to 20 out of 191
Page 1 | Page 2 | Page 3 | Page 4 | Page 5 | Page 6 | Page 7 | Page 8 | Page 9 | Page 10 | Next > |
[FSR20-2] | Anna Filighera, Tim Steuer, Christoph Rensing: Fooling it - Student Attacks on Automatic Short Answer Grading. In: Carlos Alario-Hoyos, María Jesús Rodríguez-Triana, Maren Scheffel, Inmaculada Arnedillo-Sánchez, Sebastian Maximilian Dennerlein: Addressing Global Challenges and Quality Education, p. 347-352, Springer International Publishing, September 2020. ISBN 978-3-030-57717-9. https://doi.org/10.1007/978-3-030-57717-9_25. |
[SFR20-2] | Tim Steuer, Anna Filighera, Christoph Rensing: Exploring Artificial Jabbering For Automatic Text Comprehension Question Generation. In: Carlos Alario-Hoyos, María Jesús Rodríguez-Triana, Maren Scheffel, Inmaculada Arnedillo-Sánchez, Sebastian Maximilian Dennerlein: European Conference on Technology Enhanced Learning, p. 1--14, Springer International Publishing, September 2020. ISBN 978-3-030-57717-9. https://doi.org/10.1007/978-3-030-57717-9_1. |
[SFR20] | Tim Steuer, Anna Filighera, Christoph Rensing: Remember the facts? Investigating Answer-aware Neural Question Generation for Text Comprehension. In: 41 Bittencourt, I.I., Cukurova, M., Muldner, K., Luckin, R., Millán, E. (Eds.): Artificial Intelligence in Education, no. 21, p. 512-523, Springer International Publishing, July 2020. ISBN 978-3-030-52237-7. doi.org/10.1007/978-3-030-52237-7_41. |
[FSR20] | Anna Filighera, Tim Steuer, Christoph Rensing: Fooling Automatic Short Answer Grading Systems. In: 41 Bittencourt, I.I., Cukurova, M., Muldner, K., Luckin, R., Millán, E. (Eds.): Artificial Intelligence in Education, vol. Part I, no. 21, p. 177-190, Springer International Publishing, July 2020. ISBN 978-3-030-52237-7. doi.org/10.1007/978-3-030-52237-7_15. |
[FSR19] | Anna Filighera, Tim Steuer, Christoph Rensing: Automatic Text Difficulty Estimation Using Embeddings and Neural Networks. In: Maren Scheffel, Julien Broisin, Viktoria Pammer-Schindler, Andri Ioannou, Jan Schneider: 14th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2019, p. 335-348, Springer, September 2019. ISBN 978-3-030-29735-0. https://doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_25. |
[SR19] | Tim Steuer, Christoph Rensing: Themenübergreifende Diskursklassifikation auf Basis von Word Embeddings und Sequenzfeatures. In: Niels Pinkwart, Johannes Konert: Die 17. Fachtagung Bildungstechnologien, p. 45-56, Gesellschaft für Informatik, September 2019. https://dl.gi.de/handle/20.500.12116/24428. |
[ASC19] | Wael Alkhatib, Steffen Schnitzer, and Christoph Rensing: Training-less Multi-label Text Classification Using Knowledge Bases and Word Embeddings. In: Christos Douligeris, Dimitris Karagiannis, Dimitris Apostolou: The 12th International Conference on Knowledge Science, Engineering and Management (KSEM 2019) , p. 97-104, Springer, May 2019. ISBN 978-3-030-29562-2. https://DOI.org 978-3-030-29563-9_10. |
[SRR+19] | Steffen Schnitzer, Dominik Reis, Christoph Rensing, Wael Alkhatib, Ralf Steinmetz: Preselection of Documents for Personalized Recommendations of Job Postings based on Word Embeddings. In: The 34th ACM/SIGAPP Symposium on Applied Computing (SAC ’19), April 8–12, 2019, Limassol, Cyprus, p. 1683-1686, ACM, New York, NY, USA, April 2019. ISBN 978-1-4503-5933-7. |
[ASSR19] | Wael Alkhatib, Steffen Schnitzer, Tim Steuer, Christoph Rensing: Unsupervised Query-based Document Recommendation Using Deep Learning. In: 20th International Conference on Computational Linguistics and Intelligent Text Processing (accepted for publication), Springer, April 2019. |
[AARS18] | Wael Alkhatib, Eid Araache, Christoph Rensing, Steffen Schnitzer: Ensuring Novelty and Transparency in Learning Resource-Rcommendation based on Deep Learning Techniques. In: in the proceeding of The 13th European Conference on Technology Enhanced Learning., p. 609-612, Springer, August 2018. |
[Ren18] | Christoph Rensing: Informatik und Bildungstechnologie. In: Helmut Niegemann & Armin Weinberger: Lernen mit Bildungstechnologien - Praxisorientiertes Handbuch zum intelligenten Umgang mit digitalen Medien, p. 1-20, Springer, June 2018. ISBN 978-3-662-54373-3. https://link.springer.com/referenceworkentry/10.1007/978-3-662-54373-3_49-1. |
[RNR17] | René Röpke, Svenja Neitzel, Christoph Rensing: Verwendung pseudonymer Identitäten zur Unterstützung von Learning Analytics in offenen Lernumgebungen. In: Proceedings der Pre-Conference-Workshops der 15. e-Learning Fachtagung Informatik (DeLFI 2017), vol. 2092, CEUR Workshop Proceedings, May 2018. http://ceur-ws.org/Vol-2092/paper1.pdf. |
[Ren18-4] | Christoph Rensing, Ralf Steinmetz: Die Digitalisierung der Lehre und des Lernens als Forschungsgegenstand der TU Darmstadt. In: Felicitas Rädel und Almut Suppes: Festschrift Jörg Lange, no. Heft 120, p. 141-146, Institut für Stahlbau und Werkstoffmechanik der Technischen Universität Darmstadt, May 2018. http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/7466/. |
[ASNC18] | Wael Alkhatib, Saba Sabrin, Svenja Neitzel, and Christoph Rensing: Towards Ontology-based Training-less Multi-label Text Classification. In: The proceeding of the 23rd International Conference on Applications of Natural Language to Information Systems, p. 389-396, Springer, April 2018. ISBN 978-3-319-91946-1. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-91947-8_40. |
[ASD+18] | Wael Alkhatib, Steffen Schnitzer, Wei Ding, Peter Jiang, Yassin Alkhalili, Christoph Rensing: Comparison of Feature Selection Techniques for Multi-label Text Classification against a New Semantic-based Method. In: (Accepted for publication) in the proceeding of the 19th International Conference on Computational Linguistics and Intelligent Text Processing, April 2018. |
[SIBR17] | Steffen Schnitzer, Nihal Islam, Christian Borg-Krebs, Christoph Rensing: A Literature Review on the Design of Enterprise Crowdsourcing Platforms. no. KOM-TR-2017-02, December 2017. https://www.kom.tu-darmstadt.de/research-results/publications/publications-details/?pub_id=SIBR17-1. |
[RAZ+17] | Christoph Rensing, Wael Alkhatib, Max Zollenkopf, Olaf Aschmann, Stephan Tittel: Ein Assistent zur Konzeption von Lernaufträgen für das Lernen am Produktionsarbeitsplatz. In: Christoph Igel, Carsten Ullrich, Martin Wessner (Hrsg.): Proceedings der 15. e-Learning Fachtagung Informatik (DeLFI 2017), p. 15-26, September 2017. https://www.gi.de/fileadmin/redaktion/2017_LNI/lni-p-273-komplett.pdf. |
[NR17] | Svenja Neitzel, Christoph Rensing: Automatische Sammlung von Aktivitäten Lernender in offenen Lernumgebungen und deren Nutzung in einer Lerntagebuchanwendung. In: Christoph Igel, Carsten Ullrich, Martin Wessner (Hrsg.): Proceedings der 15. e-Learning Fachtagung Informatik (DeLFI 2017), p. 203-214, September 2017. https://www.gi.de/fileadmin/redaktion/2017_LNI/lni-p-273-komplett.pdf. |
[NRB17] | Svenja Neitzel, Christoph Rensing, Henrik Bellhäuser: Concept, Design and First Evaluation of a Mobile Learning Diary Application with Access to a Learning Record Store. In: Proceedings of the 7th Workshop on Awareness and Reflection in Technology Enhanced Learning co-located with the 12th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2017), vol. 1997, CEUR Workshop Proceedings, September 2017. ISBN ISSN 1613-0073. http://ceur-ws.org/Vol-1997/. |
[BKRR17] | Henrik Bellhäuser, Johannes Konert, René Röpke, Christoph Rensing: Eine extravertierte und eine gewissenhafte Person in jeder Lerngruppe! Effekte der Verteilung von Persönlichkeitsmerkmalen auf Zufriedenheit und Lernergebnis. In: Christoph Igel, Carsten Ullrich, Martin Wessner (Hrsg.): Proceedings Die 15. Fachtagung E-Learning (DeLFI 2017), p. 309-320, September 2017. https://www.gi.de/fileadmin/redaktion/2017_LNI/lni-p-273-komplett.pdf. |